CITYVARASTON JA PakuOvelle.comin YHTEINEN MAINONNAN KONSEPTI
Cityvarasto ja PakuOvelle.com ovat mukana ihmisten arjessa, kun jotakin pitää siirtää tai säilyttää. Muutokset ovat aina raskaita, mutta PakuOvelle.com ja Cityvarasto haluavat omalta osaltaan helpottaa asiakkaidensa elämää.
Workshopin tuloksena syntyi slogan ja mainonnan konsepti, jota molemmat voivat käyttää yhdessä tai erikseen: Elämän kaikissa muutoksissa.
Katso video tästä
KARAVAN SLOGAN KIRKASTUI
Karava on perheyritys, josta löytyy intohimoa ja osaamista kun puhutaan puusta. Karavan höyläämöpuutuotteet valmistuvat Pirkkalassa, jossa heillä on myös oma puusepänverstas.
Karavan huippuammattitaitoinen väki todella tuntee puun ja tietää, että puulla on sydän, sielu ja tarina. Karava tietää, mistä puusta unelmat on tehty. Syntyi slogan ja uusi mainonnan konsepti: Karava tuntee puun.
Katso uudistuneet verkkosivut: karava.fi
BgH:LLE UUSI NIMI JA TARINA
BgH myy verkkokaupan alustaratkaisuja. Yritys toivoi konsultointia ja haki lähestyttävämpää nimeä, joka viittaisi toimialaan. Ecommerce-sanasta kiteytyi Eeco, hahmo, joka puhaltaa hengen verkkokauppaan.